Επιστροφές προϊόντων

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά έναν από τους παρακάτω η εταιρεία δεσμέυεται να αναλάβει το κόστος επιστροφής του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή γίνει με την μεταφορική εταιρεία που σας παρέδωσε το δέμα:

  1. Αν με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του medi-shop.gr πουλήθηκαν λανθασμένα ή ελαττωματικά προϊόντα ή έγιναν λάθη στη λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, στην μεταφορά, στη συσκευασία κτλ.
  2. Αν το προϊόν έχει λειτουργικά ή ποιοτικά ελαττώματα και καλύπτεται με εγγύηση από το medi-shop.gr. Στην παρούσα διάταξη δεν εμπίπτουν προϊόντα που έχουν εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.

Για την επιστροφή, έχετε υποχρέωση να συμπληρώσετε το ειδικό «Έντυπο επιστροφής» (κατεβάστε το σε μορφή pdf εδώ) και να το αποστείλετε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που η εταιρεία θα παραλάβει τα προϊόντα.

Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας medi-shop.gr, η εταιρεία δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Στην περίπτωση που επιθυμείτε την επιστροφή της παραγγελίας σας χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας τότε τα έξοδα αποστολής βαρύνουν εσάς. Εάν επιθυμείτε να τα παραλάβει η εταιρεία από τον χώρο σας για επιστροφή στο κατάστημα, το αναλαμβάνει το medi-shop.gr με επιπλέον χρέωση 5€ (Μόνο για περιοχές εντός Ελλάδας). Αφού παραληφθεί το προϊόν, επεξεργάζεται άμεσα το αίτημα και θα ενημερώθειτε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσης του.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ / ΑΛΛΑΓΗ

Η εταιρεία παρέχει το δικαίωμα αντικατάστασης σε περίπτωση που το προϊόν που αγοράσατε θεωρείται ελαττωματικό. Σε περίπτωση που θέλετε  να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν, υποχρεούστε να προβείτε στην επιστροφή του στην εταιρεία με μεταφορική εταιρεία και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, το κόστος επιστροφής επιβαρύνει εσάς. Εάν ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας το κόστος επιστροφής βαρύνει την εταιρεία.

Για να πραγματοποιηθεί επιστροφή του αγορασθέντος προϊόντος, θα πρέπει να μεριμνήσετε να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, το προϊόν να βρίσκεται εντός της αρχικής του συσκευασίας στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, και να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης και το συμπληρωμένο «Έντυπο Επιστροφής» (το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ).

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία και επιθυμείτε την ακύρωση της, επικοινωνήστε με εκπρόσωπο της εταιρείας μας, ώστε να ενημερωθείτε περαιτέρω για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί. Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί από την εταιρεία. Σε κάθε άλλη περίπτωση ο καταναλωτής επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής. Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας εύκολα, στέλντοντάς μας ένα email στο sales@hamed.gr ή τηλεφωνικά στο 210 220 1650.

Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να καλέσετε στο 2810289224 ή στο 2102201650.

H διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

ΧΑΛΑΜΠΑΛΑΚΗΣ ΑΕΒΕ
Κνωσού 324
ΤΚ 71409
Ηράκλειο Κρήτης
Υπόψη Αποθήκης

Σημείωση:

Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία δεν δέχεται επιστροφές σε προϊόντα που έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα (μάσκες, εσώρουχα, είδη υγιεινής, καθίσματα τουαλέτας, κ.α.) και γενικώς προϊόντα που μπορούν να επηρεάσουν την προσωπική υγιεινή του ανθρώπου ή προϊόντα που παραγγέλνονται κατόπιν παραγγελίας όπως στηθοσκόπια με χάραξη ονόματος. 

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στα καταστήματα και τις αποθήκες της εταιρείας υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος και διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχθεί την αλλαγή ή επιστροφή του εν λόγω προϊόντος.